وبگاه شخصی محسن یزدی
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
وبگاه شخصی محسن یزدی
محسن دو شنبه 23 تير 1393برچسب:,
آموزش نحوه کپی کردن فایل آهنگ پروژه پاورپوینت
بنا به درخواست بعضی از دوستان در این قسمت می خواهم آموزش ترفندی را برایتان بگذارم که بوسیله آن می توانید آهنگ یک پاورپوینت را از داخل پروژه استخراج نمایید . احتمالاً شما نیز گاهی به فایلهای پاورپوینتی برخورده اید که در آن از یک موسیقی زیبا و یا یک آهنگ آرام بخش برخوردارند ولی راهی برای استخراج آن در پاورپوینت تعبیه نشده است . اگر شما نیز مایلید ترفند استخراج این آهنگ را بدانید در ادامه آموزش با ما باشید .

نخست فایل پاورپوینت خود را باز کرده البته باید توجه داشته باشید که فایل پاورپوینت قفل نشده باشد و رمز حفاظت از آن فعال نباشد که در این صورت این روش جواب نخواهد داد زیرا تولید کننده پاورپوینت مذکور جهت حفظ و عدم تغییر در آن بوسیله قسمتی از پاورپوینت می تواند آن را رمز گذاری کند .


اگر فایل شما چنین خصوصیتی ندارد می توانید به لوگوی آفیس در گوشه سمت چپ پاورپوینت مراجعه کرده و پس از کلیک روی گزینه save as(دو بار کلیک)پنچره save as را مشاهده کنید . در این پنجره باید به منوی کرکره ای فرمت های پاورپوینت در قسمت انتهایی پنجره مراجعه کنید و گزینه   web page-htm ,html   را انتخاب کنید .

 

 

سپس محلی را جهت ذخیره این فایل مشخص کرده و گزینه save را کلیک کنید . 

 

 

اکنون به همان محل مذکور رفته و مشاهده می کنید که یک فولدر با همان نام پروژه شما در آن موجود است . آن را باز کرده از محتویات آن که شامل عکس و فایلهای دیگر می باشد آهنگ مورد نظر خود را بیابید .